Reklamacje i zwroty

Zwroty


NADANIE ZWROTU
Przed nadaniem zwrotu prosimy koniecznie poinformowa膰 sprzedawc臋 o ch臋ci odst膮pienia od umowy e-mailowo: biuro@d-interior.pl – prosimy dodatkowo o do艂膮czenie do wiadomo艣ci skanu wype艂nionego formularza zwrotu.
Zwrot nale偶y nada膰 wybranym przez siebie kurierem na w艂asny koszt.
Do paczki nale偶y do艂膮czy膰 wype艂niony formularz zwrotu i dow贸d zakupu!


ZAPAKOWANIE ZWROTU
Zwracany b膮d藕 reklamowany towar powinien by膰 odpowiednio zabezpieczony, najlepiej w ten sam spos贸b, w jaki zosta艂 wys艂any do Pa艅stwa. Ka偶da wysy艂ka jest przez nas odpowiednio sprawdzana, koszty ewentualnych uszkodze艅, wynikaj膮cych ze z艂ego spakowania, b膮d藕 u偶ytkowania towaru pokrywa kupuj膮cy.


ZWROT PIENI臉DZY
Zwrot pieni臋dzy nast臋puje maksymalnie w ci膮gu 14 dni od odebrania przez nas towaru. Pieni膮dze zwracamy na wskazany przez Pa艅stwa numer konta bankowego. Prosimy nie wysy艂a膰 zwrot贸w za pobraniem. Klient otrzymuje kwot臋 r贸wn膮 kwocie z dokumentu sprzeda偶y, chyba 偶e towar wraca w stanie pogorszonym, wtedy kwota obni偶ona jest o warto艣膰 straty wynikaj膮cej z uszkodzenia.


TOWARY NA ZAM脫WIENIE NIE POGLEGAJ膭 ZWROTOWI
W przypadku towaru produkowanego specjalnie na Twoje zam贸wienie – prosimy o rozwag臋. Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy konsument nie mo偶e zwr贸ci膰 rzeczy, je艣li jest ona 鈥瀗ieprefabrykowana, wyprodukowana wed艂ug specyfikacji konsumenta lub s艂u偶膮ca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb鈥.


REKLAMACJE
1. Reklamacje prosimy kierowa膰 tylko i wy艂膮cznie na maila reklamacje@d-interior.pl. W mailu reklamacyjnym prosimy opisa膰 wyst臋puj膮cy problem, oraz za艂膮czy膰 zdj臋cia wyst臋puj膮cych wad.
2. Przy sk艂adaniu reklamacji prosimy o podanie imienia i nazwiska, na kt贸re zosta艂o z艂o偶one zam贸wienie. Aby u艂atwi膰 i usprawni膰 proces reklamacyjny prosimy r贸wnie偶 o nadawanie maili ze skrzynki pocztowej, kt贸ra by艂a u偶ywana przy sk艂adaniu zam贸wienia.
3. Jako sprzedawca sklep D-interior zobowi膮zuje si臋 ustosunkowa膰 do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Zazwyczaj ten czas jest o wiele kr贸tszy i wynosi maksymalnie kilka dni roboczych. Bardzo prosimy o wyrozumia艂o艣膰 i cierpliwo艣膰, staramy si臋 odpowiada膰 na Pa艅stwa reklamacje jak najszybciej jest to mo偶liwe.
4. Przed z艂o偶eniem reklamacji prosimy zapozna膰 si臋 z regulaminem naszego sklepu.
5. Reklamacje na braki element贸w czy wady widoczne s膮 przyjmowane do 5 dni od otrzymania towaru.
6. Meble, kt贸rego uszkodzenia mechaniczne lub braki (st艂uczenia, obicia, zarysowania z艂amania, zagniecenia itp.) stwierdzono do 14 dni od otrzymania towaru nie mo偶e by膰 w 偶aden spos贸b zmontowany. Zmontowanie takiego produktu jest jednoznaczny z jego akceptacj膮 i nie podlega reklamacji.
7. Reklamacje na niezgodno艣膰 ilo艣ciow膮 s膮 przyjmowane do 3 dni od otrzymania towaru.
8. Drobne odkszta艂cenia pianki nie podlegaj膮 reklamacji. Jest to naturalny proces zu偶ycia si臋 materia艂贸w. W przypadku znacz膮cych odkszta艂ce艅 uniemo偶liwiaj膮cych korzystane z produktu nale偶y z艂o偶y膰 reklamacj臋 za po艣rednictwem formularza reklamacyjnego.
9. Twardo艣膰 siedziska nie podlega reklamacji. U偶yte materia艂y do produkcji s膮 dostosowane do danego modelu w taki spos贸b by zachowa膰 najwy偶sz膮 jako艣膰 produktu i unikn膮膰 reklamacji w przysz艂o艣ci. Pianka mo偶e zosta膰 zmieniona na przestrzeni czasu w zwi膮zku ze zmian膮 konstrukcji b膮d藕 problemami z dost臋pno艣ci膮 wcze艣niej u偶ytej pianki.
10. Zarysowania i zagniecenia tkaniny nie s膮 traktowane jako uszkodzenie b膮d藕 wada. Jest to naturalny proces szczeg贸lnie przy tkaninach welurowych. W 艂atwy spos贸b da si臋 usun膮膰 zagniecenia/zarysowania. Polecamy zaopatrzy膰 si臋 w parownic臋 do ubra艅 i szczotk臋. W przypadku gdy klient z艂o偶y tak膮 reklamacj臋 s艂u偶ymy rad膮 jak zaczesa膰 prawid艂owo tkanin臋 i pozby膰 si臋 zarysowa艅, cieni b膮d藕 odgniece艅.
11. Przy domawianiu towaru istnieje mo偶liwo艣膰 wyst臋powania r贸偶nicy odcienia tkaniny. Taka r贸偶nica nie podlega reklamacji.