Reklamacje i zwroty

Zwroty


NADANIE ZWROTU
Przed nadaniem zwrotu prosimy koniecznie poinformować sprzedawcę o chęci odstąpienia od umowy e-mailowo: biuro@d-interior.pl – prosimy dodatkowo o dołączenie do wiadomości skanu wypełnionego formularza zwrotu.
Zwrot należy nadać wybranym przez siebie kurierem na własny koszt.
Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu!


ZAPAKOWANIE ZWROTU
Zwracany bądź reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, najlepiej w ten sam sposób, w jaki został wysłany do Państwa. Każda wysyłka jest przez nas odpowiednio sprawdzana, koszty ewentualnych uszkodzeń, wynikających ze złego spakowania, bądź użytkowania towaru pokrywa kupujący.


ZWROT PIENIĘDZY
Zwrot pieniędzy następuje maksymalnie w ciągu 14 dni od odebrania przez nas towaru. Pieniądze zwracamy na wskazany przez Państwa numer konta bankowego. Prosimy nie wysyłać zwrotów za pobraniem. Klient otrzymuje kwotę równą kwocie z dokumentu sprzedaży, chyba że towar wraca w stanie pogorszonym, wtedy kwota obniżona jest o wartość straty wynikającej z uszkodzenia.


TOWARY NA ZAMÓWIENIE NIE POGLEGAJĄ ZWROTOWI
W przypadku towaru produkowanego specjalnie na Twoje zamówienie – prosimy o rozwagę. Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy konsument nie może zwrócić rzeczy, jeśli jest ona „nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”.

 


REKLAMACJE
1. Reklamacje prosimy kierować tylko i wyłącznie na maila reklamacje@d-interior.pl. W mailu reklamacyjnym prosimy opisać występujący problem, oraz załączyć zdjęcia występujących wad.
2. Przy składaniu reklamacji prosimy o podanie imienia i nazwiska, na które zostało złożone zamówienie. Aby ułatwić i usprawnić proces reklamacyjny prosimy również o nadawanie maili ze skrzynki pocztowej, która była używana przy składaniu zamówienia.
3. Jako sprzedawca sklep D-interior zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Zazwyczaj ten czas jest o wiele krótszy i wynosi maksymalnie kilka dni roboczych. Bardzo prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość, staramy się odpowiadać na Państwa reklamacje jak najszybciej jest to możliwe.
4. Przed złożeniem reklamacji prosimy zapoznać się z regulaminem naszego sklepu.
5. Reklamacje na braki elementów czy wady widoczne są przyjmowane do 5 dni od otrzymania towaru.
6. Meble, którego uszkodzenia mechaniczne lub braki (stłuczenia, obicia, zarysowania złamania, zagniecenia itp.) stwierdzono do 14 dni od otrzymania towaru nie może być w żaden sposób zmontowany. Zmontowanie takiego produktu jest jednoznaczny z jego akceptacją i nie podlega reklamacji.
7. Reklamacje na niezgodność ilościową są przyjmowane do 3 dni od otrzymania towaru.
8. Drobne odkształcenia pianki nie podlegają reklamacji. Jest to naturalny proces zużycia się materiałów. W przypadku znaczących odkształceń uniemożliwiających korzystane z produktu należy złożyć reklamację za pośrednictwem formularza reklamacyjnego.
9. Twardość siedziska nie podlega reklamacji. Użyte materiały do produkcji są dostosowane do danego modelu w taki sposób by zachować najwyższą jakość produktu i uniknąć reklamacji w przyszłości. Pianka może zostać zmieniona na przestrzeni czasu w związku ze zmianą konstrukcji bądź problemami z dostępnością wcześniej użytej pianki.
10. Zarysowania i zagniecenia tkaniny nie są traktowane jako uszkodzenie bądź wada. Jest to naturalny proces szczególnie przy tkaninach welurowych. W łatwy sposób da się usunąć zagniecenia/zarysowania. Polecamy zaopatrzyć się w parownicę do ubrań i szczotkę. W przypadku gdy klient złoży taką reklamację służymy radą jak zaczesać prawidłowo tkaninę i pozbyć się zarysowań, cieni bądź odgnieceń.
11. Przy domawianiu towaru istnieje możliwość występowania różnicy odcienia tkaniny. Taka różnica nie podlega reklamacji.